Elköltöztünk!

ÚJ OLDALUNK CÍME

HTTP://FULLSIT.DOWNLINKZ.COM

EZT LÁJKOLD!

AZTA K...

Nem egy humor oldal! Hanem minden amire azt mondod: AZTA K...

EZT IS LÁJKOLD

HIRDETÉSI LEHETŐSÉG

ONLINE

PARTNEREK

retyo


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oszd meg a facebookodon és szerencséd lesz!

2011.06.01. 19:36 MP33PORTAL

Nem osztottam meg ezt az üzenetet a Facebookon, mert gondoltam ostobaság. Másnap rengeteg balszerencse ért! Reggel megégetett a gáztűzhely, lekéstem a buszt, SMS-ben küldték meg a felmondólevelemet a munkahelyemről és még sorolhatnám mennyire üldözött a balsors aznap.

Nagyon megbántam, hogy nem osztottam meg, gondoltam úgy szabadulhatok meg az átoktól, hogy megosztom ezt! És nem várt fordulat történt! Vissza jött a szerencsém! Aztán kivándoroltam Brunejbe. Másnap szultánná választottak!

Nem hisztek nekem? Íme a háremem!

háremem

3 komment

Címkék: facebook

A bejegyzés trackback címe:

https://aztak.blog.hu/api/trackback/id/tr872949691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2011.06.01. 19:42:17

Hogy lettem szerencsés egy Facebook lájkal! Olvasd el a történetet!

FGkgis 2011.06.19. 20:15:20

ahaaa szóval ezért szegénység Afrikában mert ők nincsenek fenn facebookon hogy ezt ki rakhassák az üzenőfalukra ^^ ha felnövök az lesz az első dolgom hogy veszek egy laptopot és vezeték nélküli internet segítségével mindenkit regisztrálok ott ezzel megmentem őket és Afrika is egy gazdag kontinensé válik :DD


süti beállítások módosítása